PNM "Parque del Molino del Agua" - Torrevieja

"Passeig amb calma per les dunes"

En la rodalia de Torrevieja podem gaudir d’alguns espais naturals relativament exempts de la pressió urbanística:

• Parc natural de les llacunes de la Mata i Torrevieja. Que formen el conegut paisatge de les Salines, una de les zones humides més importants de la Comunitat Valenciana i una de les explotacions salines més importants d’Europa.
  • Palmerar i cala de Lo Ferris. Paratge i cala encara lliure d’urbanització situat al sud del terme municipal.

Però si per alguna cosa destaca Torrevieja és per la seua oferta de costa i sol. Des de la Platja de la Mata fins a Punta Prima, se succeeixen nombroses cales rocoses i platges àmplies:

A Torrevieja existeixen diferents mostres del seu variat patrimoni cultural. A continuació enumerem els elements més destacats dels quals podràs informar-te seguint l’enllaç:

A més de tot el patrimoni històric esmentada, Torrevieja compta amb gran quantitat d’espais museístics de gran interés:

La gastronomia de Torrevieja es caracteritza per la seua qualitat, reflectida tant en els seus plats com en el seu sector hostaler, amb un servei i categoria excepcional. A més, la cuina mediterrània és molt diversa i està fonamentada en productes procedents tant del mar com de la seua propera horta, la rica i famosa Horta del Baix Segura. Una cuina equilibrada i saborosa, que combina a la perfecció carns i peixos amb verdures, a través de diferents receptes.

La base de la cuina de Torrevieja és el peix, exemplificat a través del seu arxiconegut caldero. El caldero no és més que un tipus d’arròs realitzat amb el caldo del millor peix, el peix de roca, com la gallineta, el mero i la morralla (peix xicotet).  + Informació

Consulta en TripAdvisor tota l’oferta gastronòmica.