PNM "Clot de Galvany" - Elx

"Experiència única per la marjal"

Elx ostenta la declaració de Patrimoni de la Humanitat gràcies a la unió del seu gran patrimoni natural i cultural. Després de la visita al Clot, pots continuar disfrutant d’una exuberant vegetació en els seus nombrosos parcs i jardins:

A més podem visitar altres espais naturals protegits propers com:

La ciutat d’Elx és rica en patrimoni cultural. Per això, la visita al seu nucli urbà pot resultar de gran interés. A continuació s’enumeren els diferents recursos de què disposa el visitant: +informació

• Gran Teatre.
  • Centre de Cultura Contemporània L’Escorxador.
  • Sala Cultural La Llotja.

Però si visites la ciutat d’Elx no pots passar per alt el seu conjunt monumental perquè et comptarà, a través de les seues pedres, la història de la ciutat: + informació.

• Basílica de Santa María.
  • Torre de la Calahorra.
  • Torre del Consell.
  • Palau d’Altamira.
  • La Crítica.

A més, Elx destaca per la gran oferta museística, summament rellevant. En la següent enumeració podrà descobrir la gran varietat d’aquests espais. + informació

• Museu Arqueològic i d’Història d’Elx “Alejandro Ramos Folqués”.
  • Museu de la Festa.
  • Museu del Palmerar.
  • Centre de Cultura Tradicional Museu Escolar de Pusol.
  • Museu Paleontològic.
  • Museu de l’Alcudia.
  • Museu d’Art Contemporani.
  • Museu de la Verge de l’Assumpció, Patrona d’Elx (MUVAPE).
  • Centre de visitants al Parc Municipal.
  • Centre Municipal d’Exposicions.
  • Centre d’Exposicions de la Llotja Espai d’Art.
  • Els Banys Àrabs.

A més de la seua gran riquesa cultural, Elx ofereix una excel·lent gastronomia en la qual s’empra la gran varietat de productes que ofereix la zona. Una rica horta i la proximitat de la costa marquen la historia culinària de la població. El plat més conegut de la cuina il·licitana és l’arròs amb crosta, encara que també cal destacar l’arròs amb conill i caragols sense oblidar la tradicional olla amb pilotes. També és molt apreciat el mújol del Hondo amb all i oli i el marisc del litoral. +informació.

Consulta en Trip Advisor tota l’oferta gastronòmica.